Het bestuur van OBB / Wijkraad Boschveld

Het Onafhankelijk Buurtplatform Boschveld (OBB) is een vereniging voor en door leden. Iedereen die in de wijk woont of (als  vrijwilliger) werkt in Boschveld kan lid worden. Het OBB heeft de functie als Wijkraad Boschveld en geeft gevraagd en ongevraagd advies aan de gemeente over ontwikkelingen die met de wijk te maken hebben.

Zes keer per jaar organiseert de wijkraad het Boschveldoverleg waar alle wijkbewoners welkom zijn om hun ideeen te delen of hun mening te geven over de onderwerpen op de agenda of andere zaken die spelen in de wijk. Elders op de site kan je je aanmelden als lid; dit is gratis. Je ontvangt dan enkele keren per jaar een mail en één keer per jaar een uitnodiging voor de ledenvergadering.

Als je ook de agenda en verslag van het Boschveldoverleg wilt ontvangen, kan je je daarvoor ook inschrijven.Het OBB/Wijkraad Boschveld heeft een werkgroep Groen en Spelen, een werkgroep Spoorzone Boschveld en een werkgroep Verkeer en Parkeren.

Ook de ‘Boschveldtuin‘ is een zelfstandig onderdeel van de vereniging.

Miesjel van Gerwen

plv voorzitter